-->


Ahad, 27 Februari 2011

Blog Sana Sini

assalamualaikum/salam sejahtera...

hai semua, saya baru je nak blaja berblog ni.. patutla ayat skema semacam je kan. kui3x..
Bila tengok orang berblog, kita pun teringin nak berblog..hmm, tapi istiqamah ke ni?? entah2 hangat2 tahi ayam ja..haha, tapi belum cuba belum tau kan. kenapa sy mula nak berblog??


  1. nak tambah kenalan 
  2. nak improve gaya penulisan (cheewah, mcm la hang amik bidang sastera)
  3. suka tgk blog2 blogger yg kiut miut n colourful 
  4. sekadar berkongsi pendapat, kisah kehidupan seharian dan pengalaman hidup
  5. ni yang paling eksited..hehe.nak citer pasal progress masa tunang dulu, persiapan kahwin dan macam-macam lagila.


hmm... tue je la kot tujuan saya berblog ni. lps nie saya akan update kisah tentang siapa saya ya..opps, (msti korang nak cakap " hek eleh, badget mcm kami nk amik tau je pasal ko kan?) hahahaha... ok jumpa lagi..tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com