-->


Isnin, 4 November 2013

Selamat Menyambut Awal Muharam 1435H


https://www.facebook.com/imuslim.my
Mengikut kalendar Islam, tahun baru dikira selepas matahari terbenam. Sekarang kita dah masuk tahun baru iaitu 1 Muharam 1435H. Kawan-kawan dah baca doa akhir tahun dan awal tahun? Alhamdulillah Yong dah baca tadi. 
Apa azam dan doa tahun baru kawan-kawan semua? Lepas baca doa akhir tahun dan awal tahun tadi Yong juga berdoa semoga Allah murahkan rezeki seluruh ahli keluarga Yong termasuk juga keluarga mertua. Semoga Allah melindungi seluruh umat Islam di serata dunia dari kekejaman kafir laknatullah. Dan semoga,setiap yang membaca blog ni diberikan kesihatan yang baik.
 
 Tak lupa juga semoga tahun ni Yong diberikan rezeki dengan mendapat pekerjaan yang baik dan harap-harap berpeluang menjadi seorang ibu. Walaupun baru 3 bulan kahwin, tapi naluri keibuaan tu dah mula terasa. Teringin sangat nak baby sendiri la ni. Hehe. Untuk suami tercinta, Muhammad Yusuf bin Yaacob semoga rumah tangga kita sentiasa disulami dengan gurau senda dan kasih sayang. I love u so much abang. Masa awal kahwin, kena tegur dengan mak sebab panggil Usop dengan panggilan awak je. Malu nak panggil abang. Sekarang dah tak malu. Oppss..
Lagi satu, adik Yong bakal menghadapi peperiksaan STPM pada hari rabu ni. Kalau tak silap Yong lah. Jadi Yong mohon sangat jasa baik kawan-kawan semua supaya mendoakan kejayaan dia. Harapan Yong sebagai seorang kakak sulung, semoga adik Yong dapat menjejakkan kaki ke Universiti pada tahun 2014 nanti. Insyaallah. Terima kasih semua.

2 ulasan:

  1. Salam maal hijrah yong..thn baru bersama insn tersyg yong :)

    BalasPadam

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com