-->


Selasa, 4 Ogos 2015

Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015

Sekarang blogger Lyssa ada buat segmen untuk masuk dalam bloglistnya. 
Bertuah badan kepada sesiapa yang blognya tersenarai dalam bloglist tu.
Saya dah lama jadi silent follower blog Lyssa, suka baca post2 di blognya terutamanya yang melibatkan tutorial. Almaklumlah, kita ni amatur je. Hehe
http://www.lyssasecret.com/
KLIK BANNER UNTUK JOIN
Blog saya mengenai kisah perjalanan hidup saya, fokus berkenaan perkahwinan, In shaa Allah lepas ni akan berceloteh mengenai hal keibubapaan juga sebab dah bergelar seorang ummi pun. Blog ini turut berkisarkan resepi dan part paling best segmen/giveaway. Nak minta saya jadi sponsor pun boleh. Contact saya di farhain2010886686@gmail.com ye.

4 ulasan:

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com