-->


Selasa, 8 September 2015

Aidil Adha Giveaway by Dyana Hassan

Raya haji dah makin dekat..Jadi, saya eksaited nak join giveway anjuran blogger Dyana Hassan sebab hadiahnya awesome sangat. Hadiah baju raya. Moga adalah rezeki saya. Hehehe.

Hadiah-hadiahnya ialah

1. 1 x kurung saloma hijau

- My febret kaler ini.

 

2. 1 x kurung saloma coklat mustard
3. 1 x kurung saloma dusty pink.

Saya boleh copy paste satu gambar je.. Hehehe tak tau kenapa. Maybe sebab tak boleh copy right apa2 dari blog dyana kot.


GIVEAWAY TAMAT PADA 15/9/2015 PADA JAM 11.59AM


3 Sebab kenapa blog Dyana Hassan berbaloi untuk di follow:

  • Blog simple dan kemas. Senang baca.
  • Ada update pasal drama korea terutama Running Man. Febret reality show saya masa zaman study tu
  • Dyana selalu kongsikan pelbagai tips best2.

Saya nak tag blogger:

Goodluck semua!
 

2 ulasan:

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com