-->


Rabu, 9 September 2015

Mini Birthday Giveaway by MiminAdam

Sempena bulan kelahiran blogger MiminAdam,  Mimin telah melancarkan Mini Birthday Giveaway selama sebulan. Saya juga merupakan salah seorang sponsor giveaway tu.. Hadiah-hadiah memang awesome. Rugi tau kalau tak join. Baik korang join cepat.
Mini Birthday Giveaway byMiminadam
WishBirthday Terbaik untuk Mimin:
Selamat menyambut ulang tahun kelahiran ye Mimin. Akak doakan mimin sentiasa diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dipercepatkan jodoh serta kaya berjaya di dunia dan akhirat. Lagi satu semoga sentiasa bersemangat untuk menulis entry-entry terbaik di blog ye. Bulan besday mimin sama dengan akak. Akak 2 hb lepas..hehe saja nak interframe gtau. tu je

 

Syarat-syarat penyertaan:

1. Terbuka kepada para blogger
2. Copy coding kat bawah sekali
3. Mencipta WishBirthday yang menarik untuk Mimin
3. Klik sini :



4. Follow blog :
MiminAdam, MeraHussain. Shahira, Alfi Studio, Safurara, Khaty Aiman, Along, Ana jingga, sayidah Napisah, Noor Akma, Nurbeuty, Wawa, Wani, bahejabella, maisarahGrafix, Cik en, Farhain, Little Weirdo, Mimi Rheem, Rose, Ana, AishaIbrahim

5. Follow Instagram
MiminAdam, dalizgrafix, Shahira, rahimaim94, Wawa, maisarah_humaira, eintan_nurfuzie, Little Weirdo, Mimi Rheem, S A Beauty, NurBeautAnggun, alfiramadhani, ahkakgojes, aisya_zuhaili


Tarikh Tamat: 30 September 2015
Senarai Sponsor dan Hadiah
 
GOODLUCK SEMUA!

3 ulasan:

  1. hehehe, happy belated birthday ye akk ^.^ Semoga Alllah merahmati akk sekelarga. Amin

    BalasPadam
  2. Datang dari giveaway yang sama..join join giveaway fiqa pula…http://mawarberduri4147.blogspot.my/2015/10/giveaway-my-birthday-by-afiqah.html

    BalasPadam

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com