-->


Khamis, 12 Mei 2016

Kulit Wajah Sihat dengan Perlaking. Wooww!

Diam tak diam sat ja nak posa dah. Jenab risau betul sebab lepas posa, raya ke 4 camtu Jenal nak hantar rombongan meminang. Jenab dan Jenal kawan dah lama. Dekat 4 tahun. Tabung kawen Jenal pun dah cukup dan dia rasa mampu nak ikat hubungan depa dengan tali perkahwinan. Bila Jenal suarakan isi hati kat Jenab, Jenab ni senyum sampai telinga. Suka betul. Jenab tak pernah jumpa bakal mertua lagi. Seboleh mungkin, biarlah dia jadi perempuan paling cantik bila bertemu  dengan bakal mertua nanti.

Kulit Jenab agak kusam dan kering. Jerawat pula tumbuh riang sana-sini. Geram pula jenab. Nak je dipicit-picit jerawat tu tapi nanti jadi parut pula. Dah bermacam-macam produk dia cuba. Tapi tak berhasil. Jenab teringat hari tu dia ada terbaca satu produk kolagen kat page Nurhanum Mohamed Anol.  

Jenab terus contact hanum. Hanum simpati dengan masalah Jenab. Hanum cuba bantu Jenab.  Hanum cerita dia ada produk  bagus sebab  ada 1000,000 mg serbuk mutiara asli Filipina, kolagen ikan salmon dan asid hyaluronik gred A. Ternganga mulut Jenab bila dengaq ada serbuk mutiara.

Lepas dengaq segala kelebihan produk ajaib tu, Jenab pun order sekotak. Nak cuba dulu keberkesanannya. Selepas 3 hari amalkan minum serbuk mutiara tu, kulit muka Jenab mula mengelupas dan lebih lembap. Dia terus minum. seminggu lepas tu, Jenab rasa jerawat kat muka dia makin mengecut dan kulit wajah dia pun makin cerah. Bukan tu saja, Jenal pun dah mula tegur berat badan Jenab yang sedikit berisi tu dah mula susut. Happy sungguh Jenab. Produk PERLAKING ini memang besttt ! Tak sabarnya Jenab nak jumpa bakal mertua raya ke 4 ni.

Haa..dah abis baca ke? Hampa pun ada masalah macam Jenab ka? 


17 Manfaat ajaib PERLAKING :
✅Antikedutan dan awet muda
✅Membuang ulser kulit, melasme dan jeragat serta bintik hitam
✅Menyembuhkan ruam dan ekzema
✅Mencantikkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, dan sihat secara semulajadi
✅Mencerahkan kulit.
✅Perlindungan matahari
✅Menggalakkan pertumbuhan kulit baru , menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit.
✅Menguatkan folikal rambut
✅Meningkatkan daya ingatan
✅Menguatkan antibodi dan imun badan
✅Jerawat kecut
✅Merangsang peredaran darah
✅Mengurangkan tahap kolesterol
✅Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang.
✅Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran.
✅Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
✅menghapuskan parut dalam masa 1 minggu atau kurang


CARA PENGAMBILAN PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :
  • Koyakkan sachet dan terus dimakan
  • 1 Sachet 5 GM
  • Makan cuma satu kali sehari sebelum sarapan
  • Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari

TESTIMONI PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :










Berkenan di hati dan teringin nak cuba? Contact Cik Hanum ye
 
No telefon -01133410186 (whatsapp shj)
                     -01126087756 (call & msg)

 Facebook  - Nurhanum mohamed anol
 Facebook Page - Perlaking Serbuk Mutiara KL

2 ulasan:

  1. sekarang femes jenama perlaking ni kan. berapa rm ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya tak jual dear, sy cuma promot je. contact no kat ats tu ye, cik hanum :)

      Padam

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com