-->


Rabu, 14 September 2016

Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!

-GA TAMAT. TIADA REZEKI MENANG-


http://www.sallysamsaiman.com/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sally-samsaiman.html 

 KLIK BANNER UNTUK JOIN GA


Saya ni jenis yang tak memilih produk sangat sebab kulit saya bukan jenis sensitif. Cuma lebih kepada kulit kusam dan tak bermaya. Produk yang saya guna sekarang untuk mekap ialah AVON. Manakala untuk pencuci muka pula, saya pakai SHISHEN. Lately ni, saya suka follow Fb pengasas MAMADIL, Puan Dila Mubarak. Ya Allah, taktau kenapa teringin sangat nak try produk dia macam Women Love dan Beauty Sara tu maybe sebab tengok kulit dia yang sangat gebu dan flawless tu kot.. hehe. Tapi kan, saya terima seadanya jika Sally nak bagi brand apa pun. Saya pakai je :)


GOODLUCK U OLLS!


14 ulasan:

  1. PG singgah dari segmen yang sama.
    All the best awak :)

    http://mrsyatie.blogspot.my/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks ye PG. done bw ke blog awk ;)

      Padam
  2. Good luck! Terima kasih sudi singgah blog kite :D

    BalasPadam
  3. datang dari GA yg sama. all the best :)

    http://ramaramapendek.blogspot.my/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks ye Cik Itah. done bw ke blog awk ;)

      Padam
  4. Salam perkenalan. Singgah dari GA yang sama

    http://ape-kinah.blogspot.my/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sallysamsaiman.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam.done bw vlog awk semlm. btw goodluck jg :)

      Padam
  5. Hi!

    First of all, thanks sebab sudi join giveaway Sally…Senarai penyertaan dah pun Sally update dalam entri (http://www.sallysamsaiman.com/2016/09/senarai-penyertaan-beauty-box-giveaway.html) dan sekarang Sally tgh datang dan buat spot check! Hahahaha..ok tak…Sally gurau je…saje nak datang menjengah entri korang sesambil sedekah PV utk harini…

    Senarai pemenang akan Sally publish pada 2hb Oktober 2016 pada pukul 12.00 tengahari…Jangan lupa tengok siapa yang bertuah tu tau!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..thanks ally dah jenguk. sy tak bertuah pun.huhu

      Padam
  6. Hi, datang menyinggah..tQ datang melawat ke blog saya yang tak sebaper itu..hehe
    Gud Luck jugak tau..saya pun joint GA sally..

    BalasPadam

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com