-->


Ahad, 1 Januari 2017

Tip Penjagaan Bahagian Intim Wanita dengan Spray sahaja

Lazimnya, majoriti daripada kita  lebih menitik beratkan soal penjagaan wajah dan kesihatan kulit sehingga sanggup berhabis wang untuk memastikan wajah dan tubuh badan sentiasa cantik. Namun begitu, penjagaan bahagian intim wanita (vagina) juga perlu diambil kira. Bak kata orang tua, tubuh kita ni nak pakai lama. Tambah-tambah bagi yang dah berkahwin dan telah melahirkan anak. Jadi, tak boleh ambil mudah tau pasal kesihatan vagina hampa.



Sekarang ni kan, pelbagai jenis pencuci wanita ada di pasaran. Tapi hampir kebanyakkannya berbentuk cecair. Pernah dengar atau jumpa tak pencuci wanita jenis semburan? Haa, mai nak cerita sikit ni.  Memperkenalkan produk inovatif pencuci wanita Feminine Mist keluaran Furley Bioextracts yang direka untuk membantu kita sebagai wanita kekal bersih dan sihat! Feminine mist ni senang sangat tau nak guna sebab bentuknya yang comel,kecil, mudah dibawa ke mana-mana dan cuma perlu spray sahaja ke bahagian intim atau panty liner. Dah siap! Best kan? Saya sendiri dah guna dan teruja bila pertama kali berjumpa dengan produk ni. Yelah, sembur-sembur je dah siap.


Rangkaian produk penjagaan diri Beaute' dikenali ramai sebagai produk yang semulajadi, selamat dan berkesan. Feminine Mist dirumus khas untuk memberikan kesan dengan pantas dan berpanjangan untuk mengembalikan keremajaan dan kesegaran wanita. Pendek kata, sesuai digunakan oleh pelbagai lapisan umur baik yang remaja hinggalah ke golongan menopous. Tahap hormon berubah seiring dengan pertambahan usia, dan ini boleh memberi kesan kepada bahagian intim seperti kekeringan.

Dihasilkan dari ekstrak tumbuhan manggis dan manjakani. Produk ni menggunakan bahan semula jadi tau. Takda unsur-unsur bahan kimia. Feminine Mist bertindak membantu melawan jangkitan bakteria, fungus, keputihan dan menganjalkan kulit. Dengan serta merta, kita akan dapat merasai perbezaannya. Kadar penyerapan yang tinggi membantu kita kekal kering dan segar sepanjang hari.
KELEBIHAN FEMININE MIST
  • Mengekalkan keseimbangan PH optimal vagina
  • Anti-bakteria dan anti fungus
  • Mudah dibawa dan Cepat digunakan
  • Menganjal & mencerahkan kulit vagina
  • Menghilangkan bau & gatal-gatal
  • Mengurangkan keputihan
  • Kelegaan segera daripada simptom dan ketidakselesaan akibat jangkitan vagina
  • Melegakan kegatalan akibat rambut yang tubuh
  • Kesan melecet
  • Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
  • Semula jadi dan berasaskan air, tidak merengsakan 
  • Produk diproses dalam premis yang disahkan halal (iaitu, tiada alkohol digunakan di sebarang peringkat proses)
  • Boleh digunakan setiap hari
  • Menyegarkan

 

Tengok botol dia langsing je. Nama glamor untuk Feminine Mist ni ialah FemMist Pink gitu sesuai sangat dengan namanya Feminine Mist. Satu botol mengandungi 35ml dan boleh digunakan sebanyak 300 kali. Haa, jangan taktau kecik-kecik cili padi. Walaupun bersaiz comel, tapi sangat menjimatkan, senang digunakan dan dibawa ke mana-mana sahaja.

3 LANGKAH MUDAH UNTUK KESEGARAN SEPANJANG HARI
  • Mudah dibawa. Simpan dalam tas tangan korang.
  • Sembur ke bahagian intim atau panty line.
  • Siap!
Cadangan penggunaan: Gunakan 3 kali sehari, atau selepas ke tandas untuk kekal segar sepanjang hari.

Hampa jangan risau. Produk ni sememangnya selamat digunakan dan telah mendapat pensijilan HALAL oleh JAKIM, kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan kilang telah mendapat pensijilan HACCP & GMP.

HARGA FEMININE MIST
Harga asal FemMist ini ialah RM48.00, 35 ml. Sekarang Furley Bioextract tengah buat sale diskaun sehingga 20% bermula dari 22/12/2016 sehingga 8/1/2017. Dan khas untuk pembaca blog ini, hampa akan dapat diskaun sebanyak RM10.00 dengan setiap pembelian FemMist ini di laman web Furley Bioextract dan masukkan Kod Khas yang saya nak bagi ni tau.

Coupon Code : FBIO-Y0K

Untuk pembelian boleh klik link ini ye : https://store.furleybio.com


Maklumat Lanjut Berkenaan Syarikat Furley Bioextracts

Ditubuhkan pada tahun 2008, Furley Bioextracts adalah sebuah syarikat bioteknologi dan agroteknologi Malaysia yang berstatus BioNexus. Syarikat ini memfokuskan teknologi dan RnD mereka terhadap makanan berfungsi (nutraseutikal), makanan tambahan dan kosmetik (kosmeseutikal), memantau dan menguruskan proses daripada bahan mentah hingga ke produk siap, sekaligus memastikan kualiti dan keberkesanan rangkaian produknya. Furley Bioextracts berbangga dengan keupayaannya untuk menginovasi dan mengeluarkan produk-produk berkualiti tinggi, konsisten dan mencukupi demi kepuasan pelanggan. Pada tahun 2013, syarikat ini telah memenangi Anugerah Paling Inovatif dalam Bioteknologi dan Agroteknologi daripada SME Corporation Malaysia.

Untuk maklumat lanjut, hampa boleh layari laman media sosial berikut:

Jom mulakan tahun 2017 dengan menitikberatkan soal kesihatan dalaman dan luaran tubuh badan kita ye. Sempat lagi tu nak dapatkan diskaun FemMist :)



2 ulasan:

  1. Jom join... Tag...

    http://jombercontest.blogspot.my/2017/03/1st-giveaway-by-ravishing-obsession.html

    BalasPadam

Assalamualaikum,dah baca? Sila tinggalkan komen anda.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan:)

Terima kasih singgah sini, nanti datang lagi ye..
Sayanggg hampa semua,

Regards,
Farhain Azmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Farhain Azmi Designed by azhafizah.com